نرم افزار Scoro برای مدیریت پروژه آنلاین

معرفی و بررسی نرم افزارScoro

در دنیای امروز، کسب و کارها و به دنبال آن پروژه­ ها روز به روز پیچیده‌تر می ­شوند و مدیریت آنها نیز چالش برانگیزتر. ابزارهای مدیریت کسب و کار و پروژه­ می­ توانند با کمک به مدیران و صاحبان کسب وکارها به حل‌کردن این چالش­ ها کمک زیادی کنند. یکی از این ابزارها، نرم ‌فزارهای مدیریت کسب و کار و مدیریت پروژه هستند. در ادامه به معرفی نرم‌افزار مدیریت پروژه و کسب و کار Scoro و آموزش کار با Scoro به صورت آشنایی ابتدایی می ­پردازیم.

نرم افزار Scoro چیست؟

نرم‌افزار مدیریت کسب و کار Scoro به شما در هر جنبه از کسب وکار، از ابتدا تا صدور فاکتور نهایی، کمک می‌کند. Scoro یک نرم‌افزار جامع مدیریت کسب و کار آنلاین است که مدیریت پروژه، CRM، صورت حساب و گزارش را همه در یک محیط کاربری باهم ارائه می­کند. این به کاربران امکان می­ دهد فرآیندهای کسب وکار و گردش کار خود را در یک پلتفرم کنترل کنند، بنابراین مجبور نیستند از چندین برنامه استفاده کنند و از یک برنامه به برنامه دیگر تغییر مکان دهند. با یک راه حل نرم‌افزاری واحد، می­توان با داشتن زمان بیشتر برای راه حل­های خلاق ، تمام گردش کار و وظایف خود را کنترل، کارآمد و خودکار کرد.

Scoro با معرفی نرم‌افزار مدیریت پروژه­اش در سال 2013 با یک ایده ساده تاسیس شد: «همیشه یک راه هوشمندانه برای انجام کار وجود دارد. » بنابراین کسب و کار و پروژه می­ تواند تا حد ممکن روان و کارآمد، از مرحله فروش صحیح تا صدور صورتحساب، پیش برود. روش کار نرم افزار Scoro آسان است. به جای جابجایی بین ابزارهای مختلف، می­ توانید به تمام اطلاعات مهم خود در یک محیط نرم‌افزار قدرتمند دسترسی پیدا کنید.

مزایای نرم افزار  Scoro

نرم افزار Scoro ، یک نرم افزار جامع و کامل است که تمام ویژگی های مورد انتظار شما را دارد. مهمترین مزیت‌های ان به شرح زیر است:

مدیریت پروژه، زمانبندی وظایف و پیگیری آنها در Scoro

نرم‌افزار مدیریت کسب و کار به شما امکان می‌دهد پروژه‌ها را مدیریت کنید، نحوه کار آنها را ببینید و بدانید چه مراحل بعدی لازم است. شما می‌توانید همه جزئیات پروژه از جمله زمان صرف شده و صورتحساب ، وظایف برنامه‌ریزی شده، جلسات، فاکتورها، هزینه‌ها، نظرات و پرونده­ ها را در یک صفحه واحد مدیریت کنید. بودجه پروژه را تعریف کنید و با پروژه­ های موجود مقایسه کنید. همچنین می­توانید نمونه کارهای پروژه خود را با تنظیمات وضعیت و برچسب ها مدیریت کنید.

برنامه Scoro Planner به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی کار و تعیین وظایف را انجام دهید و یک نمای کلی بصری از وظایف را یکجا ببنید. با این نرم‌افزار همچنین می­ توانید جلسات را در یک تقویم تیمی مشترک برنامه‌ریزی کنید و بین رویدادها و پروژه ها و مشتریان ارتباط ایجاد نمایید.

 CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و مدیریت مالی

 نرم‌افزار جامع مدیریت کسب وکار و پروژه Scoro، به شما امکان مدیریت مشتری و پیگیری فروش با استفاده از CRM داخلی را می­ دهد. در این نرم‌افزار شما می­توانید به جزئیات تماس، تاریخچه ارتباطات، پروژه­ ها، قیمت­ ها، سفارشات و فاکتورها و نمای کاملی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید. جستجو، فیلترکردن و مرتب‌سازی بر اساس برچسب­ ها، دسته­ ها، مکان، آخرین فعالیت و سایر معیارها نیز قابل تنظیم است. شما در Scoro یک نمای کلی از فروش و خط تولید کسب و کارتان در اختیار خواهید داشت.

گزارش، داشبورد، سفارشی‌سازی، ادغام‌ها و موارد دیگر

 Scoro امکاناتی را ارائه می‌دهد که به کمک آن می­توانید KPI (شاخص کیفی عملکرد) پروژه یا کسب و کارتان را ببنید. شما می­ توانید میزان بهره ­وری تیم، مروری دقیق بر روی کارها، وظایف، مشاغل و مهلت‌های مختلف و وضعیت پروژه و پیشرفت را در طول زمان مشاهده کنید. همچنین می­ توانید اطلاعات پروژه و یا کسب وکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شروع کار با Scoro

معرفی نرم‌افزار مدیریت پروژه به مدیران و آموزش کار با Scoro برای مدیران و صاحبان کسب و کار می­تواند بسیار مهم بوده و به افزایش راندمان فروش و انجام پروژه ­ها کمک زیادی کند. برای شروع کار با نرم‌افزار آن را روی سیستم یا گوشی خود نصب کنید. با ورود به محیط نرم‌افزار، داشبورد که در واقع صفحه اصلی کار شماست دیده می­ شود. شما می­ توانید پیشرفت و جزئیات سودآوری هر پروژه را در یک سیستم جامع با هم در داشبورد نرم‌افزار کنار هم جمع کنید.

گزینه­­ های مهم در بالای فضای کار دیده می­ شود. بعضی از مهم­ترین قسمت­ ها در نرم‌افزار Scoro عبارتند از :

  • Contact: اطلاعات افراد یا شرکت­ هایی که با کسب وکار ما در ارتباط هستند و یا افرادی که در پروژه همکاری دارند، در این قسمت وارد می­شود.
  • Calendar: قرار ملاقات یا قرارهای کاری یا دعوت از دیگران برای شرکت در قرار، در این قسمت زمانبندی می­ شود.
  • Quoting: ایجاد و ارسال لیست قیمت، فاکتور و صورتحساب برای مشتریان در این قسمت تنظیم می­ شود.
  • Pipeline: نمایی کلی از پیشرفت فروش و انجام وظایف را با توجه به وضعیت کنونی به صورت تصویری نمایش می­دهد.
  • Project: افزودن و اصلاح پروژه‌ها در این بخش ساماندهی می ­شود. برای ایجاد یک پروژه جدید، به لیست پروژه خود بروید و بر روی New project کلیک کنید. برای پروژه یک نام انتخاب کرده، دسته‌بندی برای آن تعریف کنید. (چه یک پروژه مربوط به کار باشد یا شخصی) و مخاطبی را که به این پروژه مرتبط است انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تاریخ شروع و مهلت و بودجه تعیین کنید.
  • Reports: گزارش‌گیری از پیشرفت پروژه یا کسب و کار در این قسمت انجام می­ شود.
  • Invoices: این قسمت مربوط به تنظیم فاکتورهای فروش است.

برای آشنایی با بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه کلیک نمایید

منابع:

thedigitalprojectmanager.com

project-management.com

www.youtube.com

نویسنده: فریدون فرداد

منبع: تیم تحریریه فرتیک

دانلود فایل PDF

5 1 رای
امتیازدهی به این محتوا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
تماشای همه نظرات